Instagram v trženju

Kako razviti in upravljati uspešen profil? Kako izkoristiti visoko vpletenost uporabnikov Instagrama? Kako zagotoviti dobro vsebino? Kako umestiti Instagram v strategijo komuniciranja? Odgovore na vsa ta in mnoga druga vprašanja o uporabi Instagrama v marketingu boste dobili na seminarju 30.3. 2017, ki ga bova vodila mag. Zoran Leban Trojar in Sanja Leban Trojar, ustanovitelja @igslovenia.

Uporabnikov Instagrama je kar 600 milijonov, vključenost povprečnega uporabnika pa je  sedemkrat večja kot na drugih platformah. Z uvedbo poslovnih profilov in novih funkcij, kot sta Stories in prenos v živo, je postala uporaba Instagrama za blagovne znamke še bolj učinkovita.  Praktično vse vodilne svetovne znamke uporabljajo Instagram, vendar lahko z njim tudi manjša podjetja in znamke dosežejo odlične rezultate.

@Igslovenia deluje na Instagramu že pet let in ima skoraj petdeset tisoč sledilcev iz vsega sveta. Spremljanje dobrih praks in sodelovanje z uspešnimi »instagramerji« je sestavni del vodenja profila na vseh platformah družbenih medijev. Ustanovitelja @igslovenia sva svoje znanje in izkušnje delila že na jesenskem seminarju o uporabi Instagrama v trženju destinacij, na srečanju modnih (www.beautybloggers.si/) in kulinaričnih blogerjev (www.njamzgodbe.si), na konferenci SEMPL 2016, organizirata pa tudi delavnice za posameznike. Slovenska uporaba Instagrama je malce zaostajala za svetovno, zadnji dve leti pa pospešeno raste in k temu je prispevala tudi @igslovenia.

Vse, kar morate vedeti o učinkovitosti Instagrama in kako razviti in voditi uspešen profil, bo le uvod v srečanje.  Pojasnil bova,, kako hkratna uporaba video sporočanja s funkcijo Instagram Stories povečuje obseg in doseg interakcije. Predstavljeni bodo načini za zagotavljanje prave vsebine in pravila dobre fotografije. Spoznali boste različne strategije uporabe Instagrama za doseganje različnih ciljev in ugotovili, kdaj zares potrebujemo vplivneže. Del predavanja bo namenjen tudi oglaševanju na Instagramu. Z vsem navedenim boste seznanjeni prek konkretnih primerov dobrih praks in uporabe različnih strategij v avtomobilski industriji, turizmu, modi, hrani in storitvah.

Prijave: mmoderniseminarji@marketingmagazin.si, tel: 01 43 45 640

Cena seminarja: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 20. marca 25 % popust.

Lokacija: Ljubljana

Datum izobraževanja: 30. marec 2017

Trajanje: 9:00–13:00

Program:
09.00 – 10.30

  • Instagram – uporaba, vpletenost in trženje
  • Instagram kot platforma in kot skupnost
  • Razvoj in vodenje profila
  • (orodja, podatki, značke, hubi, influencerji, dos and don’ts, aplikacije)
  • Vloga video sporočanja (Instagram Stories, video)
  • Zagotavljanje vsebine

11.00 – 13.00

  • Strategije za uspešno delo na Instagramu
  • Oglaševanje v aplikaciji
  • Uporaba in srategije v posameznih industrijah – študije primerov
  • Vprašanja in razprava
  • Predavata mag. Zoran Leban Trojar in Sanja Leban Trojar